2016. május 25., szerda

Lápi túra napolva / EB Jeseník

Este kinéztünk egy kirándulást a tőzegláp körül, gondoltuk, a mai TempO döntő helyett kellemes program lesz. A TempO selejtezőn 95 nevező pályázik a döntőbe kerülésre, csoportonként 18-18 fő jut tovább. A mezőny nagyon erős, ez a versenyszám egyre népszerűbb, jönnek a fiatalok stb. 
Ma délelőtt Zlaté Hory városka szabadidős parkjában került sor a selejtező futamra. A hat állomásból négyen finomdomborzatos feladatok voltak. A rendezés a kezdeti rajtszám-osztás nehézségeitől (nem lehetett tudni, hogy a rajtszámot ID vagy rajtidő szerint kell elvenni) eltekintve gördülékenyen ment, nem voltak nagy várakozások és az eredményeket is pörgősen rögzítették - habár szerintem nem a beharangozott elektronikus módszert használták, legalábbis én nem láttam tabletet a rendezők kezében. 
Pálya közben nem éreztem, hogy túl rosszul menne, de azt láttam, hogy elég sok időt töltök a megoldásokkal: 34-74 másodperc között (mindenhol 4 feladat volt 6 bójára). Íme a 2. állomás fa-mezője és feladatai a megoldótérképről:

Mindhárman elég korán rajtoltunk, így beérkezés után hosszasan vártuk az eredmények frissítését és mivel a 4. állomáson a térképek sorrendjével akadt valami gond, azt végül kiemelték a versenyből a mi csoportunkban (mind az A selejtező csoportban indultunk). 
Az eredmények itt megtekinthetőek; Feri 35. lett, Mihók 18., én a 17. helyen jutottunk a döntőbe. Joggal merül fel a kérdés, hogyan lehetséges ez a sorrend? Hát, Ferinek a térképek kézbe adásával, Mihóknak pedig egy terepre besétáló rendezővel volt gondja (itt felerősödik az apró bosszúságok jelentősége, mert az ember minden idegszálával koncentrál abban a néhány másodpercben); nekem nem volt semmi zavaró most. Ettől még Mihók sokkal gyorsabban válaszolt, csak míg neki hat hibája volt, nekem csak kettő (4 hiba = 120 mp). 

Feri nyilatkozata: Nehéz volt, de élveztem. Szerettem volna jobban szerepelni, de ez a versenyszám gyakorlás nélkül nem megy és otthon nagyon kevés versenyünk van. PreO-ban még el lehet boldogulni sok verseny nélkül, ha valaki szokott térképeket készíteni, de a TempO-hoz ez nem elég.

Hamarosan indulunk a TempO döntőre, ami ismét Jeseník-fürdőn lesz. Az eredmények, ahogy minden más lényeges infó, legkorábban a www.etoc2016.cz honlapon érhetőek el.

2 megjegyzés:

  1. Gratula a döntőbe jutásért és megnéztem a döntő eredményeit, melyek fantasztikusak. Mindkettőtökéi, de Mihók 4. helye szenzációs. Congratulations!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a nevében is. Sok "munka" van ebben az eredményben, nagyon megérdemelte. És én is nagyon boldog vagyok emiatt, nagyon szurkoltam neki (és nekem sem ment rosszul, sőt, jobban mint az várható volt).

    VálaszTörlés