2014. július 8., kedd

Módosítások a PreO versenyben

Izgalmas TOM-on vettünk részt ma este. A rendezők nem számítottak itt a hegyekben esőre, és mivel egy napja esik, a pálya harmadik része járhatatlanná vált, törölniük kellett. Ez számomra csak azért furcsa, mert az időjárás nem tűnik extrémnek vagy szokatlannak. Egyébként sem volt szimpatikus a három részből álló pálya, annál is inkább, mert most először SI-vel mérik a versenyzők idejét, és ez még nagyobb terhet ró a sportolóra (mert az idő kihasználása, de túl nem lépése elég fontos tényező). A kényszerű módosítás miatt a pálya megrövidült, csak 12 pont és két időmérő feladat lesz, ami szerintem növeli az eredmények esetlegességét. Továbbá nem tudnak a rajtba és a célba mosdókat telepíteni, így a kerekesszékes versenyzőknek az előrajt, kötelező buszozás, pálya, időmérőre várakozás, időmérők, kötelező útvonal, buszozás, karantén során nem jutnak WChez. Remélem, más gond már nem lesz, mert pl. a mai bemutatón (amit jó sok bolyongással és némi leleménnyel találtunk meg) a pontok többsége mélyedésben volt, és szerintem székből meglehetősen rosszul látszott. 

1 megjegyzés:

  1. Szia Fruzsi!

    Hat en nem vagyok egy tipikusan eloiteletekkel rendelkezo ember, de miutan elolvastam az utobbi 3-4 posztodat, alig hiszem, hogy valaha lesz kedvem megint Olaszorszagban tajfutni. Mindig is tudtam, hogy remesek a szervezesi fronton, de azt, hogy ennyire igazsagtalanok is, azt csak valahogy most fogtam fel igazan. Nagyon sajnalom, hogy sok frusztracioban volt reszetek. Engem ez az "Itt averseny? Hol a verseny?" annyira duhit, hogy rendszerint tul fel vagyok idegesitve ahhoz, hogy jot fussak.

    Roy azt uzeni, hogy azt, hogy ilyen boszen fotoztak benneteket a rossz iranybol valo erkezeskor kizarolag boknak fogjatok fel! Nyilvanvaloan annyira felnek toletek, hogy olyan nagy veszelyt hoznatok a sajat erem eselyeikre, hogy erre voltak raallva. Teljesen egyetertek, hogy az ilyesmitol ti tavoltartjatok magatokat!

    Puszi
    Julia

    VálaszTörlés