2014. június 25., szerda

VB csapat

Az MTFSZ elnöksége elfogadta a TrailO VB-re utazó válogatott csapatot. Sajnos az amúgy sem túl bőséges keret külső tényezők miatt tovább apadt, így idén nem tudunk a csapatversenyben indulni. A keret:

Miháczi Zoli - TempO
Laáber Miksa - TempO, PreO paralympiai
Biró Fruzsi - TempO, PreO open

Kedves gesztus, hogy mi is felkerültünk a 2014-es válogatott honlapjára: bestof.orienteering.hu És kaptunk szép válogatott pólót is (foto a honlapról).

poloalul


Jelenleg a VB-re való eljutást, szállást stb. intézzük, ámbár közben egyszer voltunk edzeni is a Bükkben. A 2009-es VB pontjainak már a kihelyezése is gondot okozott nekem, mert felnőtt a fű és a domborzattal sem találtam a közös hangot. Hogy mennyit fejlődött a kisszámú résztvevő, nem tudom, de a Nagymező szép, mint mindig, énnekem. Tudja isten, hogy mi okból szeretem? de szeretem. (© Petőfi)

1 megjegyzés:

  1. Szia Fruzsi!
    Meg mindig Kanadaban vagyok igy csak most jutottam hozza, hogy elolvassam blogodat. Nem lep meg, hogy 5 ev alatt kicsit megvaltozott a terep, meg a Nagymezon is. Ami a hosszu fuvet illeti, azzal nekem is volt bajom meg 2009-ben is.
    Olvastam Mihok e-mailjet az olaszos rendezesrol, hat mar ok csak ilyenek. Ilyenkor talan az en idegbajos, tulzott lelki vilagom segit. En mindig a legrosszabbra keszulok es rendszerint elkerulom az ilyesmit. Ugyanakkor igazad van, hihetetlenul igazsagtalanok tudnak lenni.
    Never mind! Write it down to experience!! :-)

    VálaszTörlés