2013. július 12., péntek

Flow 3.

Az új VB szám, a TempO reggelére ébredtünk. Mivel állomásonként csak három feladat lesz, tegnap este szaunázás közben azt a taktikát találtam ki, hogy mindig az adott térképrészletre koncentrálok, nem akarom mind a hat bóját elhelyezni a mentális térképen. A már ismert karanténból indultunk, a rendezés profi volt, sehol nem kellett várnunk, sőt, még pihenni sem volt egy kis idő sem. Meglehetősen nehéz és fárasztó ennyit koncentrálni pihenés nélkül, az egyik várakozóhelyen meg is kértem a már tovább terelő rendezőt, hogy adjon három másodpercet, kapjak levegőt a domb megmászása után.
Az én szintemhez mérve nem voltak könnyű feladatok, másfél perc alatt három kérdés, hét lehetséges válasz (A-F és Z). Nem ment rosszul, bár lassú voltam, pár alkalommal még a jelzést (fél perccel a vége előtt) is megvártam. Végül négy hibám lett (120 mp), 560 mp. az összeredmény. Miksának jól ment, csak pontosodnia kell (10 hiba, kb. 700 mp), Karcsi elvesztette a rajtban a tájolóját és nem hagyták megkeresni (terelték tovább), anélkül oldotta meg a pontokat, kb. 950 mp. lett (pontos eredmény még nincs). 510 mp-cel be lehetett volna jutni a döntőbe, ez most sem sikerült.
Jelenleg a középtáv döntő arénában ülök a kivetítő előtt, az elképesztő méretű tömegben és várom a kezdést. A mi versenyünk véget ért, most szurkoljunk Zsoltnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése