2012. május 13., vasárnap

Kié lesz a Siven futófelső?

...és a többi díj, a bajnoki címek?

Jövő hét szombaton (19-én) Csákváron TrailO OB!

Régi vágyunk teljesült azzal, hogy sikerült a Diákolimpiára időzíteni az OB-t. Reményeink szerint sok fiatal indul majd pihenésképpen a két futam között, ezért is a kiemelt, értékes díj felajánlása a junior győztesnek. Ilyen felsőnk volt a tavalyi VB-n, de sokféle mintából, színből válogathat majd a boldog nyertes.

A helyszín ideális: a Kastélypark neve ellenére nagyrészt ligetes vagy erdő, kellemes benne a séta. Van ápoltabb része is, ott is lehet majd barangolni, bár az épület kórházként működik. Az utak kerekesszékkel is jól járhatóak, szerintem esőben is, bár az inkább ne legyen.
Határozott emlékképem van arról, hogy volt már ezen a terepen trailo sok évvel ezelőtt, de ennek semmi nyomát nem találtam (ha valaki emlékszik, netán térképe is van az eseményről, legyen kedves írni).
A pálya nekem tetszik, az időmérő pontok különösen. Kíváncsi vagyok, mennyire találják majd a versenyzők nehéznek, ezt nem tudtam se én, se a pályakitűző megítélni. Szándékunk szerint nem túl technikás, hogy a remélhetőleg sok új versenyzőnek ne legyen teljesíthetetlen. Ha jól csináltuk, akkor azt fogjuk látni, hogy a régi motoros felnőtt trailosok közül többen maximális pontszámot érnek el és köztük a másodpercek döntenek majd (ennyi segítséget talán adhatok az indulók számára).
Bánatomra, nem tudok ott lenni (de azért Svédországban sem lesz rossz). Emiatt előre leellenőriztük a pályát, kétszer bejártuk a terepet, pontosan dokumentáltuk a pontok helyét és igyekeztünk mindent átbeszélni a rendezőkkel. A helyszínen is lesz kirakva versenyinfo, de bármilyen kérdéssel forduljatok bátran Sulyok Ábel rendezőhöz, aki a rajtnál / jelentkezésnél lesz.
A verseny után Diákolimpia és Csákvár kupa váltó, lehet nézelődni, örülni a fiatalok pezsgésének vagy meglátogatni a cukrászdát, pizzériát (vagy akár a gánti bányamúzeumot). Eredményhirdetés 18 órakor, kezdve a TempO OB, majd a TrailO OB díjainak átadásával. Ha el tudjátok tölteni az időt, kérlek, maradjatok az eredményhirdetésre is!

További info a verseny honlapján, a trailo.hu versenynaptárban és a levelezőlistán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése