2012. május 19., szombat

ETOC day1

Miközben Csákváron remélhetőleg izgalmas versengés során eldőlt a bajnoki cím, itt, Falunban lezajlott az összetett verseny első napja. A legfontosabb: imádtam a pályát, fantasztikus volt. Ami persze nem jelenti azt, hogy tökéletesen ment volna- de erről később.
A pálya több szakaszból állt: karantén - start 1 - 14 pont - cél 1 - nem mért séta- start 2 - 6 pont - cél 2 - 2 időmérő 1 állomáson. Ezt kétszer tettem meg, hogy tudjak majd nektek fotókat mutatni :)
Tudtam, hogy az időt nagyon kell figyelni - habár az első 14 pontra felhasználtam 77 percet, még a végén maradt is egy percem. A terepnek jó bemutatója volt a modell ugyanitt. Kár, hogy maradtak a 5,5 mm-es körök a térképen, ez kifejezetten zavaró volt a középpontok megállapításánál.
Végül négy hibám lett, ezek közül csak eggyel vitatkoznék. A 4-es és 12-es pontokra Z-t mondtam, de ezek igen nehezek voltak (frissítés: az eredményekből látom, hogy a 12-es szerepelt a leggyengébben, csak 60% tudta, pedig itt a 85-95 az általános). A 17-esnél viszont jól gondoltam a zérót, de gyáva voltam... A 6-os ponton a megoldó szerint a Z-t kellett volna kilyuggatni: a legészakkeletibb orrok közöttnek amit ők gondolnak.. nem hiszem el, hogy ott volt a kör közepe, amíg nem látom (még nem kaptam vissza a térképet). Úgy tűnik, ez másnak is gondot jelentett (67%).
Még egy dolgot szúrtam el - és itt jön a képbe, hogy egyszemélyes csapat vagyok, nincs, aki figyelmeztetne. Apróság, csak úgy ültem le az időmérő székbe, hogy elfelejtettem, itt nincs zéró válasz. Amúgy öt másodperces feladat lett volna, így kellett 29. Előző két napi tapasztalatok miatt, mindenképp hiba nélkül akartam a TC-n teljesíteni. Boldogan értem célba, mert noha tudtam, lesz pár hibám, a szégyenletes eredménytől nem féltem és élveztem a "futást". Ráadásul ma meg sem áztam. Persze többeknek is sikerült hibátlanul vagy egy hibával. Talán már írtam, hogy az Eb mezőny erősebb, mert nemzetenként hat indulót enged. Openben Marit Wiksell, míg parában Ola Jansson volt ma a legjobb. Openben 9 hibátlan és vagy 15 egy-hibás eredmény lett. (Már fent van a honlapon a lista és sajnos látszik, hogy mások nem gondolkoztak annyit az időmérőn.)

Aréna
 
Aztán átsétáltam a Lugnet arénába megnézni a sprint döntőt. Durva pszichés tehernek voltak kitéve a két körük között: a menet(jövet)irányból nem látható átfutót fogva bezúztak az arénába, majd fel egy meredek lépcsőn. Közben kézbe kapták a második térképet és volt pár méterük eldönteni, merre tovább. Fanni és Zsolt indultak, mindketten a negyven valahányadik helyen végeztek. Jutalmul hazahozhattak kocsival a tanyára :-) Holnap próbálok majd kicsit javítani, aztán szurkolok a magyar váltóknak.
Eredményjelző monitorok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése