2012. május 18., péntek

EB TempO Trophy

Ma lezajlott a II. Tempo Trophy Falun Lugnet síközpont mellett. Új lebonyolítási móddal próbálkoztak, és az esti meetingen nem érte a rendezőket nagy kritika. Nekem nem jött be. Az alapötlet,hogy szétbontják selejtezőre és döntőre, a gyorsítás érdekében praktikusnak tűnt. Négy 30 fős selejtezőből 5-5 ember jutott tovább, ami kevés, figyelembe véve, hogy itt nemzetenként hat fő indulhatott. Az eligazításon elmondták, hogy aki kiesik indulhat ugyan a public race-en (döntővel azonos pálya), de akkor ki kell fizesse. Ez szerintem nem fair, mivel ezt már kifizettük a nevezésünkkel. Végül erre amúgy se sokan jelentkeztek volna, mert addigra már elfogyott a lelkesedés. A 3-as rajtszámot kaptam. A selejtező 3 állomásból állt: az elsőn elfelejtettem felrakni a szemüveget és annyira más volt, mint a modell.. nem találtam el csak hármat az ötből. 
A döntő egyik állomása, háttérben a síugró sánc
Bánatosan tovább baktattam, a másodikon az instrukciós újítással találkoztam - hogy csökkentsék az időt, nem mutatják meg a bójákat. There are six flags, time starts now - mondta a csaj és már futó óránál kérdi "Are you ready?" I said No, because i see only four flags... Kellett pár másodperc, mire megleltem a bójákat és miközben azon járt az eszem, hogy ez túlzás, el is rontottam újabb két feladatot. Az utolsó állomás már jól ment, ha nem is villám módra. 
Ami eztán jött, nem volt álmaim netovábbja. Már a pálya előtt fagyoskodtam két órát, utána még hármat. Az eredmények szörnyű lassan jöttek, az idők érdekes módon változtak és nem akart a mért időmmel stimmelni... Pár rövid zápor, pár óra és már meg is volt a finalisták névsora. Örültem a pár kelet-európainak. Mindezt az időt egy ülőhely nélküli placcon kellett karanténban töltsük, még egy pohár vizet sem kaptunk. Azt hittem, megfagyok. Nem vártam meg a döntő eredményét és nem próbálkoztam a nyílt futammal sem. 
Aztán kihúztam estig a városban (ami egyébként nagyon kellemes hely), hogy megkapjam a holnapi rajtszámomat és busz híján hazagyalogoltam a nyolc-tíz km-re lévő szállásomra, Vikagardenbe. Jóéjt!
Egy fontos helyi szimbólum..
..és egy másik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése