2011. április 13., szerda

Időmérők

Az időmérők (timed control, TC) a pálya végén voltak, szándékunk szerint nem túl nehezek. A kezdő pályán a két könnyebb (TC1, TC3), az elitben mind a négy pont, először a nehezebbek (TC2, TC1, TC4, TC3).
Érdekes, hogy az összes pont közül a TC4-et oldották meg legtöbben sikeresen. (90%, átlag 15 sec.)
Lehet, hogy a TC1 túl messze volt a nézőpontból? (27%, 14 sec. elitben) Mert szerintem a B bója egyértelműen az oldalban volt. Elég nehéz volt belerakni a patakba a bóját :)




 Az út túloldalán volt a második állomás. A bonyolultabb pont az orr volt, habár a B túl messze volt, A-C kapásból kizárható. Mégis ez bizonyult a legnehezebb időmérőnek (60%, 20 sec.), sokan tippeltek a B bójára, néhányan a C-re.
A patakkanyar (33%, 16 sec.) szerepelt a kezdő pályában is. A térképen látható, hogy a balra kanyarodásban kell lennie a pontnak... Voltak A és C válaszok is, amit talán annak tudhatunk be, hogy az időmérő feszültségében és a bóják egymáshoz közelségében néhányan megzavarodtak.
A négy időmérőre hibátlanul válaszolók közül a leggyorsabb Mihók (Miháczi Zoltán) volt, 26 másodperccel. 
Nem tudom, milyen volt a hangulat az időmérőkön és kellett-e várakozni (ami a legrosszabb szokott lenni a trailo versenyeken), ha van kedvetek, írjátok meg ezt is.

4 megjegyzés:

  1. A T2-t elhibáztam, de ahogy kimondtam a rosszat, egyből tudtam, hogy melyik lett volna a jó. Késő bánat...

    Sanyi

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok Fruzsi!
    Meg a kisebb hibak ellenere is azt mondanam, hogy nagyszeru volt a palya is, a terkep is es a rendezes is. Meg sok ilyen legyen es akkor feleled a sportag itthon.
    Julia
    xx

    VálaszTörlés
  3. TC3 (patakkanyar) esetében azt írtam, voltak A és C válaszok is - még szerencse, hiszen a C volt a helyes :) Arra gondoltam, hogy érdekes módon volt B válasz is, ami pedig fenn volt a gerincen.

    Köszi, Juli :) Iszonyat sokat tanultam...

    VálaszTörlés
  4. Hat igen, akarmennyit tanul az ember az elit versenyeken, meg ha skandinaviaban is versenyzik - a rendezes es palyakituzes az amitol hihetetlen mennyiseget lehet tanulni. Es arra is jo, hogy rajojjon az ember, hogy meg mindig nem tud messze annyit amennyit kellene es amennyit gondolta, hogy tud!! xx

    VálaszTörlés