2011. április 13., szerda

A9-E10

Szárazárok vége
Csak a versenyzők harmada tippelt jól, pedig azt hittem, ez könnyű lesz.
A megoldótérképen pontatlan a bóják helye, a valóságban az A bója volt a patakhoz közeli. Ezt választották sokan, pedig ez túl közel van a mederhez. A térképről leolvasható, hogy 12-13 méter kéne legyen a távolság, az A sokkal közelebb van...
A C és a D vannak az árok és a metsződés végénél, azokat kellett beazonosítani. A kezdőknek túl nehéz volt, hiszen tőlük nem elvárható, hogy tudják: a térképen való jelölés nem a teljes tereptárgyra vonatkozik, csak a kívánalmaknak (pl. méret) megfelelő része van ábrázolva.

2 megjegyzés:

  1. Na ja. Itt azon problémáztam, hogy nem láttam a két szárazárok találkozását. Itt már siettem és felületes voltam, ezért ennek tudtam be a metsződés és a szárazárok találkozását. Meg is kaptam érte a méltó "jutalmat".

    Sanyi

    VálaszTörlés
  2. Az árok elágazás ott van szerintem a legközelebbi fa baloldali "törzse" mögött. Fotóm nincs olyan, amin látszana.
    De most hogy mondod a te dilemmádat, eszembe se jutott, hogy a térképet kevésbé ismerőknek honnan kéne tudni, milyen egy metsződés a valóságban. Végülis kétféle térképjel a gyakorlatban ugyanúgy nézett ki.

    VálaszTörlés