2011. április 13., szerda

A4-E5 és A5-E6

Ezeknél a pontoknál féltem legjobban a tavaszodás miatt. A stekkelésnél még minden csupasz volt és csak reméltük, hogy nem zöldell ki annyira az erdő, hogy teljesen eltakarja a pontokat.
Az első (4/5) pontnál a két pálya eltérő feladatot kapott. A kezdőknek a sziklát kellett beazonosítani és észlelni, hogy ott nincs bója - hogy megismerjék a Z pont fogalmát. Sajnos, vagy nem látszott eléggé a szikla, vagy nem kaptak elég infót a Z-ről, mert senki nem találta el. Utóbbi a valószínűbb, mert szinte mindenki a tetőn lévő D bójára voksolt. 
Az elit pályán a domb keleti lábát kellett belőni és ez a többségnek sikerült is. Én ugyan minden pontot megnéztem guggolva is, de azért kérdezem a parásoktól, hogy ez mennyire volt látható? És még inkább, a következő pont?
Mert az A5-E6 állomáson eléggé leromlott a láthatóság... A feladat maga szerintem nem volt nehéz, mert az A a patak túlsó, a C az innenső partján volt méterekkel. Mégis csak a versenyzők fele tudta a jó választ, sok A és Z jelölés is volt. A Z-sek talán elégedetlenek voltak a patak környéki ábrázolásával, pedig azon is javított a térképész :)


5 megjegyzés:

  1. Az E6-nál az okozott némi töprengést, hogy nem tudtam, hogy a TrailO-nál a patak széle a meder szélét, vagy a tényleges vízfelszin szélét jelenti. Ezek szerint jól sejtettem.

    Sanyi

    VálaszTörlés
  2. Én úgy tudom, hogy a vízfelszín szélére kell rakni, de ha meredek a partja, akkor lehet annak tetejére is.

    VálaszTörlés
  3. És ha a meredek part tetején van, akkor kiegészítésként a szimbólnak tartalmaznia kell a "tetején" jelzést?

    Sanyi

    VálaszTörlés
  4. Szvsz nem. Amúgy hová is írnánk, a hely pontosítására csak egy oszlopunk van, a G. Oda pedig azt rakjuk, hogy a (patak) szélén.

    VálaszTörlés