2011. március 16., szerda

Az év tájékozódási sportolói

A szövetség közgyűlésén átadásra kerültek a tavalyi teljesítményeket elismerő díjak. 2010-ben a legjobb sportolók:

felnőtt nőknél: Gyurkó Fanni
felnőtt férfiaknál: Lenkei Zsolt
utánpótlás nőknél: Kovács Filoména
utánpótlás férfiaknál: Baumholczer Máté
női tájkerékpárban: Koós Brigitta
férfi tájkerékpárban: Rózsa László
sítájfutásban: Simon Ágnes
trailo-ban: Biró Fruzsina

A díjnak igen örülök, úgy érzem, a világbajnokságon elért eredménnyel kiérdemeltem, de jobban szeretnék nagyobb, sokkal nagyobb küzdelemben "év trailo versenyzője" lenni. Sajnos átvenni személyesen nem tudtam :) Egy kis kitérő: az eredményhirdetésről szóló régi vitában azok közé sorolom magam, akik szerint az utánpótlás korosztályon kívül és a bajnokságokat leszámítva, teljesen felesleges EH-t tartani, díjakat osztani. Viszont ha már díjaznak, akkor a dobogós versenyzőknek meg kéne jelenni a ceremónián... Ezért is intéztem úgy, hogy el tudjak menni a díjátadásra. Az, hogy ez nekem nehézséget okozott, magánügy. De az azért szomorú, hogy megismétlődött a tavalyi forgatókönyv, és a helyszínen derült ki, hogy a napirendi pontokat felcserélték, délutánra tolva az eredetileg 3. napirendi pontként szereplő díjátadást. Ezt nem értem és sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése