2011. február 27., vasárnap

Kényszerpihenő

Az elmúlt hetekben kénytelen voltam pihenni, ami a hozzám hasonló gépfüggő és aktív embereknek nehezen viselhető - komolyan elvonási tüneteket mutattam. Átestem egy műtéten, sokat kellett feküdnöm és magánéleti gondjaim is voltak. De most már jobb, bár a teljes gyógyulás még messze...Baromi jó érzés, hogy ilyen szerető és támogató család vesz körül, rengeteget segítettek nekem. Megosztom itt bölcs nagymamám tanácsát, amit próbálok megfogadni, bár a kivitelezés nehéz: "Ha nem lehet úgy, ahogyan szeretném, akkor úgy szeretném, ahogy lehet."
Viszont rohamléptekkel közeledik a tavasz, a tájfutó szezon, és a trailO szakágban is sok tennivaló akad. Hamarosan jövök új hírekkel, addig is nézegessétek a versenynaptárat és térképeket!

3 megjegyzés:

  1. Gyors gyogyulast kivanok. Kar, hogy nem tudsz agyban komputerezni. En tudok, Roy csinalt nekem egy kis asztalkat es arra rakom a kis laptopomat a takaro folott.
    Boroka jo volt a ho ellenere is.
    Lattam kepeidet a Facebookon, azok hol keszultek?
    Puszi
    Vigyazz Magadra!
    Julia

    VálaszTörlés
  2. Voltál Borókán, de jó! Futottál is?
    A képeknek csinálok aláírást...

    VálaszTörlés
  3. Igen, futottam, de csak szombaton. Most olvastam a Zsebe blogjat, ezek szerint jo, hogy nem mentem vasarnap mert megfagytam volna. Beneveztem harom versenyre a hosszu hetvegen, majd kiderul, hogy birom-e/
    Puszi!!

    VálaszTörlés