2010. október 10., vasárnap

Mindjárt...

Kicsit elmaradtam a nyári beszámolókkal, de MINDJÁRT folytatom. Volt mostanában tanévkezdési hercehurca - tényleg keménynek ígérkezik az 5. osztály, ahova Dorka és Brigus járnak. Volt sajnos betegség - Sárikó elkapott valami felső légúti hurutos dolgot, ami nála rémisztő nehéz és ezért szapora légzéshez vezetett. Az orvosunk szerint ez volt az első találkozása egy ilyen jellegű vírussal, elég veszélyesnek írta le a helyzetet, így intenzív terápiát javasolt. Inhaláltatni kellett ilyen spéci tubussal 20 percenként, meg gyógyszereket adni, itatni. Helyrejött néhány nap alatt, és most szurkolunk, hogy ne ismétlődjön meg (mert az már asztma lehetne). Én is elég ramatyul voltam, keressük (az orvos + én) a megfelelő gyógyszert az RA-ra. Meg befejeztem a nyári csoportnál a pszichó tanítást, még volt néhány órám hátra velük. Szóval így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése