2010. szeptember 9., csütörtök

Mit ér egy 5. hely?

Meghívtak a tegnapi Tájfutó Klub beszélgetésére, ott is voltam. Boxi (Bozán György, szervező) azt kérdezte, mit ér egy trail-o 5. hely sportágon belül és azon kívül. Hiába ismertem előre a kérdést, nem tudtam mást mondani, mint hogy fogalmam sincs. Gondolkoztam rajta, de mindig oda jutottam ki, hogy a trail-o-sok szűk táborán kívül valószínűleg semmit. Bár az elmúlt hetekben meglepően sok tájfutó gratulált és mondta el, hogy követte az eseményeket. Meg az a néhány tíz ember, aki több-kevesebb intenzitással, de foglalkozott már a sportággal, biztosan értékeli ezt az eredményt. A szakvezetők is, hiszen jelentősen támogatták a részvételemet. A klubom is, a BEAC, akik pont ma leptek meg egy jutalommal (ezúton is köszi a kedves gesztust).
Összességében még egy jó tájfutó VB helyezés se jelent széles körben sokat, hát még a trail-oban elért eredmény. Úgyhogy társadalmi presztízsért ne kezdje el senki :)
Viszont nekem rengeteget adott az idei EB-VB, amiről nemsokára írok is.
És amit még hozzátennék: a nemzetközi mezőny, ami szintén egy nem túl széles kör (de azért jóval nagyobb, mint a hazai), valóban elismeri a jó eredményeket, a jól sikerült "futásokat".

1 megjegyzés:

  1. Fruzsi!
    Mivel mar szoban is elmondtam velemenyemet, igy nem fog meglepni, hogy szerintem sokat er az otodik helyed. Ugyanakkor Te tarsadalmi presztizsrol irsz, ami nekem meg veletlenul sem jutott eszembe amikor az 5-ik helyed ertekerol beszeltunk. En valami mas ertekrendszerben gondolkodom es az enyemben nagyon elokelo helyet ad Neked.
    Az is szentigaz, hogy akik igazan ertenek hozza, a skandinavok es meg egy par nivos Trail-Os azok mar nagyra becsulnek, ezt tobbtol hallottam szemelyesen es e-mailben is.

    VálaszTörlés